Naast de boeken en publicaties worden ook de Websites gearchiveerd en op deze website beschikbaar gehouden.
Klik op de button s hieronder om de website te bekijken.

Op 17 september 1999 werd La Pasión in de Nieuwe Boteringestraat 64, Groningen feestelijk geopend. Op 1 juli 2002 werden de deuren gesloten. Een verzoek aan gemeente Groningen om een tijdelijke subsidiëring in de exploitatielasten, afbouwend voor een periode van 5 jaar, ketste helaas af voor dit multiculturele kleinschalige cultureel centrum, met de Argentijnse tango hoog in het vaandel.
Sleutelwoord: Passie

De website van Kijkbungalow Minerva was van oktober 2015 tot 2020 in de lucht, en werd in mei 2020 toegevoegd aan de website van de Johan Meijering Stichting. Zij treedt op als beheerder/ conservator van alle uitgebrachte boeken, publicaties en websites.

KIJKBUNGALOW, EEN MEER-DAN-MODELWONING.

De website van NieuwGroningerForum was van oktober 2015 tot 2020 in de lucht, en werd in mei 2020 toegevoegd aan de website van de Johan Meijering Stichting. Zij treedt op als beheerder/ conservator van alle uitgebrachte boeken, publicaties en websites.

Schrijver en sociale wetenschapper drs. Johan L. Meijering uit Groningen trekt voor de laatste keer aan de bel, in aanloop naar de ‘festiviteiten’ rondom Forum Groningen eind deze maand.

Scroll Up